събота, 14 февруари 2009 г.

А причината е в една усмивка

Днес се почувствах щастлива... Истински, както от много време не се бях чувствала... Стана ми леко и спокойно.. Даже си потанцувах вкъщи... И сега ми е щастливо.. Усмихвам се.. Почти цял селдобед се усмихвам.. И ми е толкова приятно и леко... Сякаш света около мен би трябвало да е приятно място без проблеми,където всички да сме щастливи... Но не е така... И аз го знам... Просто ми е весело..А това не ми се случва често... Искам да се усмихна на света, на хората... НА всички.. ИСкам да се усмихвам и утре и други ден и така винаги...Но не мога.... Обаче днес платиха цената, за да се усмихвам аз.. И тя не беше висока... Моето щастие струваше просто една усмивка... Неочаквана, от неочакван човек... Но аз взех неговата усмивка и я прибрах в едно шкафче в дъното на душата си.. Там, до другите малки жестове, които са ме правили щастлива... И това е.. нямаше друга причина... Само усмивката... Или може би човекът... Да.. човекът... Един явно доста досетлив човек, щом днес ме дари с усмивката си.. И знам,че следващия път пак ще го направи... И по следващия- отново.. И винаги, когато ми трябва усмивка ще се сещам за него.. Защото знам, че дори когато нямам шанс да го видя случайно, ако съм до него пак би ми дал усмивката си... А това значи много.. .Една усмивка значи много .. Особено ако е дадена в подходящия момент на подходящия човек... Днес аз имах това щастие... А утре, когато вие видите някой, който не е щастлив замислете се, дали причината и за неговото щастие не се крие в една усмивка... И ако е така- подарете му я... И вие ще бъдете щастливи....

Няма коментари:

Публикуване на коментар